Kompanija Lidl Srbija se priključila SEPEN-u

Kompanija “Lidl Srbija” je novi član Udruženja za ambalažu i zaštitu životne sredine SEPEN. Svoje prve prodavnice u aSrbiji su otvorili krajem 2018. godine. U međuvremenu je prodajna mreža proširena i broji 50 prodavnica u 32 grada. Ovaj renomirani međunarodni maloprodajni lanac, od samog početka poslovanja u našoj zemlji, društvenu odgovornost vidi kao sastavni deo svog delovanja i ulaže napore da kontinuirano unapređuje sve aspekte iste. Svoju odgovornost iskazuju kroz 5 stubova: briga o zaposlenima, poslovnim partnerima, zajednici, životnoj sredini i asortimanu. Tako, na primer, upravljaju procesima usmerenim na optimizaciju korišćenja prirodnih resursa, smanjenje upotrebe vode, uvođenje sistema za najefikasnije upravljanje potrošnjom energije, ali i konstantno rade na proširenju asortimana sertifikovanim, održivim proizvodima, za čiju proizvodnju se koriste isključivo resursi iz održivog uzgoja, čineći time dobro na globalnom nivou. Uključenjem u rad SEPEN-a, Lidl Srbija će dati značajan doprinos u sistemu održivog upravljanja životnom sredinom, ambalažom i ambalažnim otpadom, povećavajući pozitivan uticaj SEPEN-a na poslovni ambijent u Srbiji.